2016. gadā SUZUKI uzsāka jauno, portatīvo DF4A, DF5A un DF6A laivu dzinēju ražošanu, jaunie dzinēji ir vieglāki, tikai 23.5 kg un pirmo reizi tika atrādīti Düsseldorf laivu izstādes laikā. Bez vieglā svara, jaunie piekaramie dzinēji būs ērtāki lietošanā, saglabājot savu kvalitāti un lietošanas ilgmūžību.
Ar tehniskajiem jauninājumiem un dažiem vienkāršiem, bet efektīviem risinājumiem, ergonomisku dizainu, šie jaunie modeļi ir parocīgi lietošanā. Kombinācijā ar vieglo svaru un diviem ērtiem rokturiem nešanai, varēsiet bez problēmām to pārvietot un uzlikt, noņemt no savas laivas.
Pilnveidota dzinēja transportēšana guļus stāvoklī, jaunā 3 - pozīciju dzinēja glabāšana, ļauj dzinēju novietot guļus uz jebkura no abiem dzinēja sāniem vai dzinēja priekšējās daļas. Ērta uzglabāšana, bez bažām par degvielas vai eļļas noplūdēm.
Jaunajai piespiedu eļļošanas sistēmai ir tiešā eļļas padeve uz augšējo un apakšējo kloķvārpstas gultņiem. Eļļošanas sistēma ir papildināta ar eļļas filtru, kas ir atšķirīgs šīs klases dzinējiem. Tas ievērojami uzlabo tīras motoreļļas nokļūšanu uz visiem kustīgajiem mezgliem dzinējā, un pagarina dzinēja darba mūžu.
Degvielas
bāka jaunajiem dzinējiem konstruēta tā, lai piedarbinot dzinēju
degviela uz pašteces principa nokļūtu karburatorā, tas nozīmē, ka nav
nepieciešama papildus degvielas uzpumpēšana pirms
dzinēja piedarbināšanas.
Vieglākai piedarbināšanai dzinēja sadales vārpsta ir aprīkota ar
dekomprestoru. Pilnveidots pacelšanas mehānisms ātrākai dzinēja kājas
fiksācijai.
Vienmērīga un klusa darbība, kuru nodrošina Suzuki inženieru ieviestā “OFFSET” kloķvārpsta, kā tas ir lielajos dzinējos, kas padara vienmērīgāku virzuļa kustību, tādējādi uzlabojot darbības efektivitāti un samazinot vibrāciju. Kloķvārpsta atrodas mazliet nobīdīta no dzinēja cilindra centra, kā rezultātā tiek samazināts virzuļa spiediens uz cilindra sieniņu un kustības pretestība, palielinot dzinēja darbības efektivitāti. Suzuki ir arī uzlabojis vadības rokturi, lai vēl vairāk mazinātu vibrāciju uz vadītāja roku lietošanas laikā.
Dzinēja alumīnija daļas ir pārklātas ar Suzuki antikorozijas pārklājumu vairākos slāņos. Tas nodrošinās jauno laivas dzinēju ilgstoši lielisku izskatu kopā ar jaunā dizaina sāna uzlīmēm un Nebular melno krāsu.
*Braucot ar motorlaivu vienmēr lietojiet personisko glābšanas aprīkojumu.
Tehniskā Specifikācija:
Kājas garums / dzinēja svars: | S 381mm / 23.5kg L 508mm /24.5kg | |
Starteris: | Rokas atsitiena | |
Cilindru skaits: | 1 | |
Dzinēja tilpums: | 138cm3 | |
Dzinēja vadība: | rokas | |
Degvielas sistēma: | karburators | |
Eļļas karteris: | 0,7L | |
Degvielas tvertne: | 1,0L ( iebūvēta ) | |
Ģenerators: | 12V 5A ( Papildaprīkojums ) | |
Dzinēja izcelšana: | rokas | |
Atgāzu izplūde: | zem kavitācijas plāksnes | |
Reduktora attiecība: | 1,92:1 |
Motors SUZUKI DF5AS
- Modelis: SUZUKI DF5AS
- Pieejamība: Ir pieejams
-
1250.00 EUR